Kij do selfie / monopod oraz instrukcja jak sprawdzić czy kij będzie działał na Twoim telefonie

kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

Zamówiony: 27.06
Odebrany: 13.07
Przesyłka rejestrowana
LINK:
http://ali.pub/d3z0s

Poprosiłam w wiadomości sprzedawcę o kolor zielony i taki dostałam. 🙂
Niżej, pod wszystkim zdjęciami opisałam jak sprawdzić czy kijek będzie pasował do danego modelu telefonu oraz jak skonfigurować aparat, żeby robił zdjęcia przy pomocy guzika na rączce monopodu. 

kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

Po złożeniu, razem ze stopką na aparat ma 32 cm długości, więc spokojnie zmieści się do torebki mieszczącej A4.
Po rozłożeniu też ze stopką 126 cm. 😉

Przyszedł razem z pudełkiem, ale że było zabezpieczone tylko kopertą bąbelkową to trochę się wymemłało:
kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

Na pudełku z tyłu jest instrukcja użycia:
kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

Sam kijek jest bardzo łatwy w użyciu, trzeba go zmontować w całość, co jest opisane na wyżej wspomnianym pudełku, ustawić odpowiednio aparat w telefonie ( o czym piszę niżej 🙂 ), wsadzić aparat w stopkę i przycisnąć przycisk:

kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi


kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługiBudowa stopki bardziej szczegółowo:
1. Trzymak, widać na nim linię można go trochę pociągnąć do góry, około 3 cm. Dodatkowo na ten trzymak jest osłonka, żeby nie porysować aparatu (ile ja się zastanawiałam co to jest i dopiero po zrobieniu zdjęć wpadłam na to :D):
kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi
Szkoda, że jest pomarańczowy, a nie zielony jak kijek.

2. Drugi trzymak, też regulowany.
Więc dzięki tym dwom, regulowanym szynom kijek będzie pasował wymiarowo do prawie każdego telefonu. 🙂
3. Kabel do połączenia do wejścia audio – dzięki temu można robić zdjęcia przy użyciu guzika na rączce kijka. Dodatkowo jest ‚półeczka’ na kabel gdzie można go schować w czasie transportu
4. Pokrętło do regulacji nachylenia stopki.

Ogólnie zakup bardzo udany, super zabawka. 🙂

Jak sprawdzić czy kij do selfie pasuje do Twojego telefonu?
Najważniejszy jest system operacyjny, Twój telefon musi mieć wersję 4.2.2 lub wyższą.

Można to sprawdzić wchodząc w Ustawienia
jak sprawdzić czy kij do selfie pasuje kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

Wybieramy informacje o telefonie

jak sprawdzić czy kij do selfie pasuje kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

I w tym miejscu możemy sprawdzić jaką mamy wersję systemu. 🙂

Jeśli wszystko się zgadza, kijek się podoba można zamawiać! 😀

Można się jeszcze upewnić czy na pewno kijek będzie współpracował z naszym telefonem wchodząc w aparat i wybierając ustawienia (te trzy, pionowe kropki), pojawia się wtedy takie rozwijane menu:


jak sprawdzić czy kij do selfie pasuje kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

W którym klikamy tak jak zaznaczone Zastosowanie kl. głośności, i wybieramy:

jak sprawdzić czy kij do selfie pasuje kij do selfie kijek monop aliexpress realne zdjęcia instrukcja obsługi

W przypadku braku tej opcji, kijek nie będzie współpracował. 😦

39 comments

    • witaj ja mam tel sony – android 4.1.2, właśnie dziś kupiłam kijek do selfi podłączyłam a tu zong, możesz podpowiedzieć co zrobić aby zadziałało 🙂

      Lubię to

  1. Wielkie dzięki, kupiłem monopod od Shiro i nigdzie nie mogłem znaleźć opcji ustawiania migawki. Okazuje się, ze to takie proste 🙂

    Lubię to

  2. Witaj. Ja mam android 4.2.2 i nie chce mi działać. Mam dziwne menu w aparacie nie wyskakuje mi tak jak u ciebie wszystkie ustawienia itp. tylko mam wykrywanie twarzy, dźwięk migawki, inf. o lokalizacji GPS i zaawansowane. Pomóż proszę :/ dostałam go na urodziny od przyjaciółki no i nie wiem co zrobić :/

    Lubię to

  3. A ja dość nietypowy problem.Ustawione jak trzeba android 5,1 i nie działa.Ani mój monopad ani taki w markecie poprostu nie działają.Co moze być problemem?

    Lubię to

Skomentuj

