Prezenty z aliexpress

PREZENTY

Ale jak to? Teraz post o prezentach?! Chyba trochę spóźniony… Ano właśnie nie. Niespóźniony. 🙂


Nadszedł Nowy Rok, a wraz z nim stado okazji na które trzeba kupić prezent. Może lepiej o tym pomyśleć wcześniej i kupić coś ciekawego na aliexpress i w rozsądnej cenie?
Ja np. myślę już o prezentach, które dam dopiero w maju. Wiem, że jesteście zmęczeni poszukiwaniami prezentów świątecznych dlatego usiadłam i wyszukałam różne propozycje w dość dużej rozpiętości cenowej. 🙂

Rzeczy przedstawione poniżej nie są przeze mnie sprawdzone, ale wyszukując je starałam opierać się na opiniach do przedmiotu i/lub do sklepu. W razie wątpliwości co do jakiegoś przedmiotu pisałam do sprzedawcy o dosłanie realnych fotek. 😉

1. Piękne, kwiatowe naszyjniki 2.5$Screenshot_26.jpg

Powiem Wam w sekrecie, że tak spodobały się mi i mojej mamie, że aktualnie w koszyku mam chyba 5 modeli i nie umiemy żadnego wyrzucić, więc pewnie czeka nas ich obszerna recenzja. 🙂 Są super w jednej z aukcji w feedbacku znalazłam zdjęcia realne i wygląda dokładnie tak samo jak na fotografiach sprzedawcy. 🙂 Idealny dodatek do prezentu albo i drobny upominek, nawet bez okazji.

2. Kubek dla kociary (a może i dla kociarza?:) ) 11.93$

Cztery wzory do wyboru, przeurocze „poduszeczki” pod kubkiem. Pojemność całkiem znośna bo 250 ml. Dla mnie znośna, a w sumie dla innych normalna, bo ja to piję z kubków 500 ml. I mi mało. 😉
Nie trzeba mieć obaw z zamówieniem takiego ‚delikatnego’ produktu z aliexpress. Powiadam Wam – nie lękajcie się. Zamawiałam już jeden kubek i szklane świeczniki i były tak zapakowane, że chyba walec musiałby po paczce przejechać, żeby coś się jej stało. 🙂

3. Kubek dla majsterkowicza 14.15$

Młotek, klucz francuski, obcęgi, czy siekierka? 🙂 Bardzo fajny dodatek do warsztatu. Byle się tylko nie pomylić i nie użyć kubka jak narzędzie… 😉

4. LEDowa budka telefoniczna 11.62$
Screenshot_31.jpg

Jak to się mówi: kurzołapka-durnostojka. Ale jaka urocza durnostojka. 🙂 Zasilana trzema bateriami AAA bądź przez kabel USB. Może bardzo ładnie ozdobić wnętrze i ocieplić je swoim światłem. 🙂

5. Zestaw trzech wieszaków dla fana kinematografii 20.99$
Screenshot_32.jpg

Bo kiedy krzesło staje się zbyt często szafą takie wieszaki są zbawieniem w pokoju. Oprócz ich praktyczności na pewno bardzo ucieszą fana kina. 🙂

6. Wieszak superbohatera 9.3$
Screenshot_33.jpg

W opisie aukcji znajdziemy dużo realnych zdjęć wieszaków oraz sposób mocowania do ściany. Patrząc po fotografiach wygląda to solidnie i widać, zabezpieczenia farby przed porysowaniem w transporcie. 🙂

7. Zestaw dwóch wieszaków dla kobiety 14.90$Screenshot_34.jpg

I żeby kobiety nie czuły się pokrzywdzone – coś dla nich. Delikatne wieszaki z ptaszkami w klatce. Bardzo dobre dopełnienie do pokoju rozważnej i romantycznej. 🙂

8. Malutka, drewniana tablica na biurko 2.22$
Screenshot_35.jpg
Jeśli ktoś z Twoich bliskich często musi coś zanotować na chwilę i zużywa tonę małych karteczek, które wszędzie się walają może taka mała tablica pomoże mu trochę zorganizować chaos. 😉 Patrząc po feedackach zorientowałam się, że tablica przychodzi w zestawie z kredą i gąbeczką do ścierania. Realne zdjęcie zobaczycie tutaj.

9. Zestaw pojemniczków do przypraw 10.24$
Screenshot_37.jpg

W tym roku dwie z nich znalazły się u mnie pod choinką kupione na polskiej stronie. Kaktus z pieprzem, choinka z solą wyglądają bardzo realistycznie. Trochę jak te szklane kule ze śniegiem. 😉

10. Drewniany stojak do wina zaginający grawitację 7.99$
Screenshot_38

Dla wielbiciela wina i nie tylko. Patrząc po feedbackach myślę, że niestety nie utrzyma każdej butelki, ale jednak zdecydowanie przeważają pozytywne opinie.

Uffff, na dzisiaj to już koniec. Jeśli spodobało Wam się to zestawienie dajcie znać i w chwili wolnego czasu stworzę kolejne, bo takich rzeczy na aliexpress jest mnóstwo, a giną w odmętach wszędzie polecanych ubrań i elektroniki. 😉

2 comments

Skomentuj

