Szufladka- organizer do lodówki

półeczka do lodówki

Zamówiona: 8.03
Odebrana: 1.04
Przesyłka nierejestrowana
Link:
http://bit.ly/1r03wMB
Jednak sprzedawca zakończył sprzedaż, tutaj aukcja od innego, w lepszej cenie:
http://bit.ly/1pjMW8X

Chyba nie do końca jestem zadowolona z tego zakupu, pomimo, że gadżet fajny. 😛
Po 1 – cena. Zapłaciłam 4.99$. Gdy odebrałam półeczkę weszłam w aukcję na aliexpress, żeby sprawdzić wymiary, a tam było coś około 3,5$. W sumie dość znacząca różnica. 😛 Więc polecam poczekać przed zamówieniem. 😀
Po 2 – no właśnie. Wymiary. Widzicie te zdjęcia w aukcji? Gdzie jedna szufladka zajmuje pół normalnej półki? No. Jakie było moje zdziwienie gdy wyjęłam to maleństwo z paczki. Nauka na przyszłość, kolejny raz, może tym razem wyciągnę wnioski – sprawdzać wymiary na aukcji. Są prawdziwe.  12*15*2.5cm.

Ale ok to powyżej to w sumie moje błędy, polędwiczka się zmieściła. 😀

Ale mam wrażenie za każdym razem gdy ją otwieram, przesuwam, cokolwiek, że się może rozlecieć, nie jest zbyt stabilna, nie żeby musiała być, ale byłoby miło. Myślę, że wynika to z tego, że przyssawki są trochę za małe. 😉
Mocowane jest na przyssawki, trzyma się, nie odpada, więc ok. 🙂

No ale oprócz moich powyższych narzekań, to mimo wszystko fajna sprawa, ale jak stanieje. 😀

6 comments

  1. Jeśli używasz Chrome to pobierz sobie aplikację AliExpress Shopping and Cash Back – będziesz mogła sprawdzić jak zmieniały się ceny na danej aukcji i pokaże ci czy aktualna cena jest tą najniższą (nie musisz się logować do tej aplikacji). P.S Urocze te Minionki.

    Lubię to

Skomentuj

