Zegarek z pudrowym, różowym paskiem

zegarek cluse

Zamówiony: 11.04
Odebrany: 9.05
Przesyłka nierejestrowana
Link:
http://bit.ly/28OmgGP

Kupowałam go w tym sklepie:
http://bit.ly/1R1M6nP

Jakiś czas czekałam z tą recenzją, bo u mojego sprzedawcy zniknęła aukcja, ale jest znowu. 😀 Brać póki są, bo naprawdę bardzo dobra jakość wykonania. Nie chciałam dawać innych linków, bo w dużej części paski są klejone, a nie szyte. 😉

Tarcza jest duża (jak na moją chudą rękę), tzn. 4 cm. 😀
cluse
Bardzo wygodnie odczytuje się z niego godzinę. Ja jestem bardzo zadowolona. 🙂
Logo „cluse” jest na tarczy, na sprzączce od zapięcia, z tyłu tarczy i z tyłu paska. 😉
U sprzedawcy chyba wszystkie możliwe wariacje tego zegarka. 😀 Ja sobie jeszcze wezmę jakiś chyba.

One comment

Skomentuj

