Pudełko na leki

na tabletki dwa

Zamówione: 9.05
Odebrane: 24.05
Przesyłka nierejestrowana
Link
http://bit.ly/1O2trxX
Cena: 1.49$ / 1 pudełko

W zasadzie myślałam, że będą małe, malutkie wręcz. A tutaj dostałam WIELKIE TABLETY. 😀 9,5cm x 5,5cm. 😉 Wysokości około 3,5 cm. Przyszły opakowane w kartonowe „firmowe” pudełka. 😉 Oczywiście nie pomyślałam i wyrzuciłam przed zrobieniem zdjęć. :<
na tabletki

Ja sobie podzieliłam – żółte tabletki na rano, niebieski tabletki na wieczór. No i moja dusza lekomana jest zadowolona. 😀 W sumie trochę szkoda, że są dzielone na 6 przegródek, a nie 7, no ale trudno.
Powierzchnię z zewnątrz mają chropowatą, przez co nie wyglądają tandetnie. 🙂 Dobrze się zamykają, trzeba sobie lekko pomóc paznokciami, żeby je otworzyć. 🙂 Ja jestem zadowolona. 😀

Skomentuj

