Holika Holika – Juicy mask sheet Mango

Maseczka Juicy.jpg

Zamówione: 27.06
Odebrane: 13.07
Przesyłka rejestrowana
Link:
http://bit.ly/29VseHu
Cena: 4.97$ teraz 5.69$ i raczej taniej nie będzie, bo to cena już po obniżce / 3 sztuki

A więc tak! (Wiem, nie zaczyna się zdania od „więc”. Od „a” chyba też nie).
Po pierwsze. Tak, wiem, że można kupić te maseczki na ebayu od koreańskich sprzedawców, sprawdziłam oferty i najtańszy 3 pak znalazłam za 3.13$.
http://ebay.to/29B9YRz
I jak widać jest to sklep roseroseshop. Czyli ten sam sklep z którego dostałam przesyłkę. Skąd wiem?
Ano po pierwsze sama zamawiałam tam kilka kosmetyków i widzę po adresie nadania. 😛
Po drugie w jednej i drugiej paczce dostałam kupon zniżkowy na pierwsze zakupy w ich sklepie internetowym na 1000 WON-ów. 😀
Więc zamawiając od tego sprzedawcy na aliexpress zamawiacie od sprzedawcy koreańskiego, sprzedawca z aliexpress tylko w tym pośredniczy i pobiera od tego swój %. Taki chiński buticzanek. 😀 Dla mnie z różnych powodów zakupy na aliexpress są wygodniejsze (z powodu płatności), więc proszę mnie nie przekonywać, że lepiej na ebayu. 😛
Oczywiście w sklepie na aliexpress nie ma OOOOOGROOOOMNEGO wyboru jaki jest na ebayu, ale jak mam możliwość to biorę z aliexpress. 😀

No i co do samych masek:
Są to maski w płachcie, pewnie część z Was już o tym słyszała, a te które nie, już wyjaśniam:
Nie jest to maska, którą trzeba paciać na twarz, a potem ją zmywać. W opakowaniu znajduje się płachta (:D) bawełniana, która jest bardzo mocno nasączona serum. Płachta ma wycięte otwory na oczy, nos i usta – zrobiłam nawet zdjęcie jak w niej wyglądam, ale moja wspaniała psiapsiółka po zobaczeniu tego zdjęcia stwierdziła, że będzie miała koszmary w nocy, więc Wam odpuszczę. 😀 Pamiętajcie, żeby wyjmować delikatnie, żeby nie porwać tej bawełny. 🙂
Płachtę nakłada się na twarz i pozostawia na około 20 minut. Trzyma się dobrze, nawet lepiej niż z Tony Moly, które kupowałam właśnie na ebayu. 🙂 Po 20 minutach (ja w sumie trzymam około pół godziny) zdejmujemy i wyrzucamy do kosza, a pozostałe serum WKLEPUJEMY (bo nie smarujemy twarz, wiecie? Bo będą brzydkie zmarszczki i dokładamy cegiełkę do tego co działa na naszą cerę grawitacja). I można na to nałożyć swój ulubiony krem. 😉

I jak może ktoś zauważył jedno opakowanie jest ciachnięte, bo już wypróbowałam przed zrobieniem zdjęcia. 😀
Maseczka mango – zapach mango nie jest intensywny, ledwo wyczuwalny wręcz, ale ogólnie maseczka pachnie bardzo przyjemnie. 🙂
Wg opisu maseczka ta na celu ma poprawę witalności skóry, czyli jakby ją… odświeżyć? Swoje zadanie spełnia, cera wygląda na zdrowszą, a dodatkowo jak każda maseczka w płachcie bardzo dobrze nawilża.
Ja jestem zakochana w maseczkach w płachcie, mam ich już całkiem sporą kolekcję, bo w tym zamówieniu przyszły mi jeszcze inne maseczki, dzisiaj obkupiłam się w Biedronce (tak, tak w Biedronce też można znaleźć maseczki w płachcie produkowane w Korei!), a kolejne lecą z Korei. Są mega wygodne przez to, że ani specjalnie nie trzeba się starać, żeby je nałożyć, nie brudzą, nie kapią i nie trzeba ich zmywać, skrobać czy cokolwiek innego. Z całego serduszka – polecam. 😀

Skomentuj

