Puchata poszewka

poszewka puchata 2.jpg

Zamówiona: 9.07
Odebrana: 5.08
Przesyłka rejestrowana
Link:
http://bit.ly/2gaoJzI
Cena: 11.99$

Na aliexpressie można znaleźć tańsze poszewki z długim włosiem, ale zależało mi na tym, żeby była bardzo, bardzo miła w dotyku. I udało się. 🙂 Poduszka, a właściwie poszewka jest mięciutka i aż chce się na niej kłaść. 😀
Włosie jest z każdej strony, suwak  z tyłu jest bardzo dobrze ukryty i ciężko go znaleźć i nie wbija się w policzek, czy coś. 😀
Wymiar zgadza się z aukcją tj. 45 cm x 45 cm. 🙂
Aczkolwiek pisząc tę recenzję znalazłam poszewki po niecałe 3$ ( http://bit.ly/2gsjzl4 ) i mam zamiar zamówić jedną i je porównać. 🙂 Chociaż mam wrażenie, że nie jest to ten sam materiał. Także czekajcie na następną recenzję, bo jak dla mnie poduszek nigdy za wiele. 😀

One comment

  1. […] Niedawno wrzucałam recenzję innej puchatej poszewki, rozległy się głosy, że przepłaciłam… I cóż – mieliście rację.😛 Tak jak pisałam w tamtej recenzji, zamówiłam wersję budżetową. Skłamałabym gdybym powiedziała, że nie widzę różnicy, ale zdecydowanie bardziej polecam tę biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości.😀 Dla przypomnienia poprzednia poszewka: https://dziwnejtresci.wordpress.com/2016/11/20/puchata-poszewka/ […]

    Lubię

Skomentuj

