Wieszak na szaliki

wieszak szaliki.jpg

Zamówiony: 27.10
Odebrany: 7.12
Przesyłka nierejestrowana
Link:
http://bit.ly/2hicZeN
Cena: 4.45$

Tak sobie zamawiałam szaliki na alie. A i czasem wpadłam do Pepco gdzie znajdowałam „oranyjakifajnytysięcznyszalikbiorę”. I jakoś ta góra szalików rosła. Rosła. Rosła. A że w domu nie tylko ja ich używam, to była… Duża. 😀
I znalazłam to!
Genialna sprawa. 😀 Każdy szalik ma swoją przegródkę (te szale – koce też się mieszczą :)).
Na zdjęciu widać, że jedno kółko jest przekoszone, ale drut jest plastyczny i naprawiłam.
Drut jest obleczony czymś na kształt… papieru? Wikliny papierowej?
wieszak-szaliki-szczegol

Czas oczekiwania był choleeernie długi, no ale, oplaciło się. Góra cudownie zniknęła. 😀

Skomentuj

