Poszewka „Hello Gorgeous”

poszewka2.jpg

Zamówiona: 20.11
Odebrana: 7.12
Przesyłka nierejestrowana
Link:
http://bit.ly/2heQs28
Cena: 2.81$

Jak pewnie da się zauważyć mam małego „świra” na punkcie niektórych rzeczy z aliexpress… Przeszłam przez fazę zegarków, ale cały czas mam fazę poszewek. 😀 Miesiąc bez zamówienia poszewki jest miesiącem straconym. :))) A wyjazd do Ikei bez kupienia wkładu do tych poszewek jest wyjazdem straconym. 😀
Poszewka ma standardowe wymiary jak na aliexpress, tj. 45 cm x 45 cm.
Wykonana jak zwykle bardzo dobrze. Miałam nadzieję, że napis jest… taki wiecie, że go dotknę i brokat. 😀 Ale nie jest, może lepiej bo by się sypał? W każdym razie pomimo tego jest realistyczny, także spoko. 😀 Jest bardzo miła w dotyku, takiej jeszcze nie miałam. Z tylu bez nadruku. Suwak jest na dole, coś tam nawet widać na zdjęciu jak się z lupą przyjrzeć. 😀

Skomentuj

