Skarpetki If you can read this – bring me a glass of wine

skarpetki.jpg

Zamówione: 18.12
Odebrane: 9.01
Przesyłka nierejestrowana
Link:
http://bit.ly/2i5MkWf

Zamówiłam je dość późno i trochę się obawiałam, że przyjdą jak już będzie po największych mrozach, a tutaj w sam środek trafiły. ;D Idealne na zimowe wieczory, przesłanie jest łatwe i bardzo ułatwia życie. ;D
Skarpetki w aukcji mają napisane unisex, więc i tego się spodziewałam no i truestory. Na moje chude 37/38 są luźne i ciutkę za duże, pięta wysoko idzie. 😉 Ale w zasadzie w takich domowych skarpetach nie jest to problem. ;D Na pewno na facetów też będą dobre (no ale może nie na rozmiar 48:P)
Są baaardzo wysokie, mi sięgają do połowy łydki:
skarpetki długość.jpg

Materiał jest bardzo dobrej jakości. Napis na stopach jest „wyszyty”. Na tańszych aukcjach widziałam, że materiał to zwykła bawełna, a nie taka prążkowana. Zresztą różnica to tylko 0.5$. Patrząc po zdjęciach według mnie warto zapłacić więcej. 🙂
W aukcji są dostępne trzy warianty kolorystyczne, ja brałam szare. 😉

PS. Haha, teraz zauważyłam dopiero, że pomyliłam lewą z prawą… 😀

Skomentuj

