Spódnica

IMG_20170716_191951a

 

Zamówiona: 22.05
Odebrana: 15.06
Przesyłka rejestrowana
Link:
http://bit.ly/spodnica_kwiatki
Cena: 9.9

Zamówiłam kolor niebieski, rozmiar S – wszystko się zgadza. W aukcji znajdziecie też inne kolory. 🙂

Wymiary z aukcji/wymiary realne
Długość: 47 cm / 47 cm
Talia: 64 cm / 64 cm
Biodra: 80 cm / 80 cm

No powiem, że majfriend pokazowo mierzy ciuszki. 😀 Tak jak już wspominałam w wielu swoich recenzjach – w Polsce noszę rozmiar 34/XS. Spódnica nie jest rozciągliwa. 😉
Jest PRZE-CUD-NA. ❤ Mój aktualny faworyt jeżeli chodzi o ubiór na rozmowę o pracę. 😀 Sięga mi grzecznie ciut nad kolanko. ;D I nie gorszę golizną. 😉 O tutaj mniej więcej widać jak wygląda na mnie:
20133581_10212159698619690_141367196_o
Kwiatki wyglądają jak dziergane na szydełku, czy czymś. 😛 Pod spodem jest śliska halka. 🙂 Ale nie zaczyna się od samego dołu, tylko jakieś 10 cm od niego. 🙂
IMG_20170716_192011
Nie ma wystających nitek, jest wykonana naprawdę dobrze – jakiś czas temu mierzyłam sukienkę w Mohito, która jestem prawie pewna, że była zrobiona z takiego samego materiału. 🙂 Możliwe, że i na aliexpress kieckę można znaleźć. 😀
Spódnica jest zapinana z tyłu na bardzo dyskretny suwak:
IMG_20170716_192023
Jestem mega zadowolona z niej i szczerze polecam! ❤

 

Skomentuj

