Zegarek ombre

DSC_7409a.jpg

Zamówiony: 25.05
Odebrany: 17.07
Przesyłka nierejestrowana
Link:
http://bit.ly/zegarek_ombre
Cena: 1.59$ + 0.55$ wysyłka

Widzę też, że pojawiły się u innych sprzedawców inne warianty kolorystyczne:
http://bit.ly/ombre_inne_kolory
W cenie 2.77$ – 2.79$
Jak ja zamawiałam to nie ich nie widziałam, w „mojej” aukcji jest wybór między różowym na dole, a różowym na górze. 😉

Ale mam cudo! Jak go zobaczyłam to od razu się zakochałam! ❤
Zegarek przychodzi zapakowany w folię, niestety nie był zabezpieczony, więc sobie cykał przez całą podróż. :<
DSC_7403
Pasek nie jest bardzo sztywny, zdecydowanie miałam bardziej sztywne paski od zegarków z aliexpress w rękach. 😛 Nie mam mu niczego do zarzucenia. 😀
DSC_7408

Skomentuj

