Zmywalne długopisy

DSC_7801

Zamówione: 28.08
Odebrane: 18.09
Przesyłka rejestrowana
Cena: 4.5$ -> 4.67$ (z wliczoną już płatną wysyłką) / 4 sztuki
Link:
http://bit.ly/dlugopisy_zmywalne
Znalazłam jeszcze aukcję w której można kupić 2 sztuki za 1.87$ i w sumie według mojej matematyki bardziej opłaca kupić się dwa takie zestawy w tej aukcji, ale nie ma pewności czy przyjdą różne wzory. 😉
Link:
http://bit.ly/dlugopisy_zmywalne_2szt

Ja zamówiłam wkłady niebieskie i takie dostałam, aktualnie w „mojej” aukcji nie ma czarnych, więc jeśli czarne to tylko w tej aukcji podwójnej. 🙂

Przed zbliżającym się rokiem szkolnym postanowiłam kupić sobie zapas długopisy, bo zużywam ich multum do wypełniania miliona papierów. Te bardzo mi się spodobały, no i ma.
I tak je sobie teraz wzięłam je, żeby w końcu wrzuć recenzję, sprawdzam czy wszystkie piszą (piszą!), a mój mózg prowadzi spowolnione procesy myślowe (bo katar)… Patrzę na ślad po wkładzie, patrzę na koniec długopisu…. OJEJ TO SĄ ZMYWALNE DŁUGOPISY. xD
Bo po co czytać opisy aukcji. ;D
Więc tak – długopis zmywa się. 🙂
Napisane:
DSC_7790
Po starciu:

DSC_7791

Po wycieraniu zostaje jakiś mały ślad, na pewno nie ukryjemy przed kimś skrupulatnym, że coś było napisane, ale spokojnie pozwala poprawić błędy bez kreślenia. 😉
Do tej pory używałam zmywalnych długopisów pilota albo ich zamienników z aliexpress, które wyglądały prawie tak samo… Ale no… Ja lubię ładne rzeczy, a te długopisy były takie zwyczajne. Myślę, że to świetna alternatywa dla typowych, biurowych długopisów. A biorąc pod uwagę, że teraz w nauczaniu początkowym jest trend taki, żeby dzieciaki używały zmywalnych długopisów – te uważam za świetny wybór nie tylko ze względu na bardziej przyjazny wygląd, ale też ich grubość – są o wiele łatwiejsze do złapania przez dziecko i trenowania prawidłowego chwytu (chociaż już w 1 klasie dziecko powinno dobrze trzymać narzędzie pisarskie :P). ;D
Długopis rozkręca się, wkład ma 9 cm długości, cały długopis 11 cm. 😉
DSC_7798

 

Skomentuj

