Koszula w zwierzaki

DSC_7908.jpg

Zamówiona: 2.09
Odebrana: 2.10
Link:
http://bit.ly/koszula_zwierzaki
Cena: 8.12$

Zamówiłam rozmiar S i taki też rozmawiałam. Uwaga – w aukcji rozmiary do 5XL i wiele wzorów. 🙂

Wymiary z aukcji / wymiary realne
Biust: 86 cm / 86 cm
Ramiona: 37 cm / 35 cm
Rękawy: 57 cm /  58 cm
Talia: 85 cm / 84 cm
Biodra: 91 cm / 90 cm
Długość: 65 cm / 65 cm
DSC_7937
Czasem wypada mi w pracy założyć koszulę, ale przecież to nie może być nudna, zwykła koszula. ;D Idealnie wpasowuję się nią w klimat zerówki. 😀
Koszula jest bardzo dobrze wykonana – sztywny kołnierzyk i mankiety (zapinane na guziki). Dodatkowo na „pasie” guzików jest wszyty jeden dodatkowy guzik, w razie zgubienia jest na wymianę. 😉 Chociaż te guziki to takie zwykłe, przeźroczyste. ;D
Jeżeli chodzi o materiał to według mnie jest to bawełna, taka sztywniejsza… Taka koszulowa. ;D Pewnie za tę cenę jest dodatek poliestru, ale nie wiem, nie ma nic na metce.
DSC_7939
Ogólnie ten sklep ma piękne koszule, mam jeszcze jedną, później wrzucę recenzję. Polecam, polecam szczególnie, że ma bardzo szeroki wybór rozmiarówki. 🙂

 

Skomentuj

